Avaya BCM 2.5 IP Telephony Průvodce konfigurací Strana 45

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 128
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 44
Chapter 3 Installing IP Telephones 45
IP Telephony Configuration Guide
4 Open the Configuration menu, or right-click anywhere on the listing for the terminal to bring
up the menu.
5 Click Deregister DN.
The Deregister DN option deregisters the selected telephone from the Business Communications
Manager, and forces it to go through the registration process again. It will cause any active call to
be dropped.
Deregistering offline DNs
To deregister the DN of an IP client that is offline:
1 In Unified Manager, open Services, IP Telephony, and click on Nortel IP Terminals. The IP
Terminal summary appears.
2 Click the Deregister Offline DN tab. The Deregister Offline DN screen appears:
Figure 11 Deregister Offline DN
3 In the Deregister DN field, type the number of the DN you want to deregister.
4 Press Enter.
The DN is deregistered.
Zobrazit stránku 44
1 2 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 127 128

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře