Avaya R2 Uživatelská příručka Strana 229

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 260
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 228
10-32 Troubleshooting the Data Module
Troubleshooting
The “Phone Number” (In Windows NT 4.0, the “Connect To”) dialog box
appears.
4. In the “Connect using:” field, click on the down arrow to display a pull-
down menu of COM Ports.
5. Beginning with COM 1, select each COM Port incrementally until you
find the one that connects to your data module.
6. Select OK in the “Phone Number” dialog box.
a. If the COM Port you selected is not one that is being used by your PC,
a window appears with the message, “Unable to open COM N.”
b. Select OK.
c. If the PC locks up or you receive an error message, restart
HyperTerminal and begin at step 1.
Note
The PC may lock or post an error while you are performing
the next several steps. If it does, restart HyperTerminal , and
begin at step 1.
Zobrazit stránku 228
1 2 ... 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 ... 259 260

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře