Avaya BCM50 Průvodce řešením problémů Strana 54

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 92
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 53
54 Chapter 5 Advanced Troubleshooting
NN40020-700NN40020-700
7 Select Configuration > Telephony > Sets > Active Sets. Select the appropriate set and verify
that it is provisioned correctly. On the Line Assignment tab, verify that the Appearance Type
is one of the following: appear only, appear and ring, or ring only.
8 Select Administration > Utilities > BCM Monitor and click the Launch BCM Monitor
button.
9 Select the BCM Info tab and verify the status of the line.
Zobrazit stránku 53
1 2 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 91 92

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře