Avaya IVR Průvodce konfigurací Strana 13

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 62
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 12
Chapter 2 Installing Interactive Voice Response 13
Interactive Voice Response Installation and Configuration Guide
Administering several Interactive Voice Response systems
If you want to use PeriView to administer several Interactive Voice Response systems on different
Business Communications Managers, you must assign a different node number to each Interactive
Voice Response system.
To change the node number
1 Log on to Unified Manager.
2 Click the Services key.
3 Click the IVR heading.
The Summary page displays the version, status of the service and the server number. The node
number is 1 by default. The node number can be between 1 and 5000.
4 Press the Tab key to exit from this box.
A message appears that says that the Interactive Voice Response service will be temporarily
stopped.
5 Click the OK button.
6 You must next install PeriView. Go to “About Installing PeriView” on page 14.
Zobrazit stránku 12
1 2 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 61 62

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře

RED Proyectores De Diapositivas manuales de usuario

Empezando en 0-9

Haga clic en el alfabeto a continuación para desplazarse a la lista completa de modelos que comienzan con esa letra

Modelos Tipo de documento
10303
Ficha de datos   Reflecta 2500 AF + Agomar 2.8/90, 24 paginas