Avaya Managing Routers and BNX Platforms Uživatelský manuál Strana 191

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 254
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 190
Performing Administrative Functions
114083 Rev. A 7-25
A “system error” message appears if the Technician Interface has failed. A
sample message follows:
OSI ping: system error
A “<y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y> is a bad NSAP address” message
appears if the NSAP address is more than 20 hexadecimal characters or
nonhexadecimal characters.
y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y.y is the address of the CLNP host.
A sample message follows.
OSI ping: 123456Z is a bad NSAP address
VINES Ping
When you issue a VINES ping to a remote VINES device, the router responds if
the device can be reached, and Site Manager displays the response or the result of
the request.
To send a VINES request to determine the network connectivity of a VINES host,
proceed as follows:
1. Select Administration > Ping from Router > VINES.
The VINES Ping window appears
(Figure 7-15).
Figure 7-15. VINES Ping Window
Zobrazit stránku 190
1 2 ... 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... 253 254

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře